Melodifestivalen 2020 FINAL

Att anspela på sex tror jag är en balansgång. Ibland går det hem, ibland blir det för mycket och då reagerar folk. Jag minns inte namnet men för ett par år sen var där en kille som låten igenom greppade sig i skrevet - det greppet (ha ha!) föll pladask i resultaten, och kommenterades en hel del. Ska man anspela på sex ska det vara snyggt gjort och inte vulgärt i alltför hög grad. Då blir det bara cringe. Kanske, kanske Dotter tappade den där sista poängen pga sitt skrevande? Jag vet inte. Trist isåfall för i övrigt tycker jag hon var bra - hennes låt och Paul Reys är de enda som stannat kvar i mitt minne. Liiite av Hannas också, jag höll ju på henne och Paul.....
Justja, när han var med undrade ungen om han var kissnödig 😂
 
Eftersom Anton Ewald är dansare och koreograf, så har jag alltid tolkat hans stil som en "hyllning" till Michael Jackson. Handen på skrevet förekommer i alla hans nummer, vad jag kan minnas. I a f Begging och Natural. Har för mig att han har korrat nåt bidrag till.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det dags att besöka Göteborg, för deltävling 2 i MELLO 2020! :banana: :banana: :banana: De tävlande är: 1. Nobody –...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 895
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 523
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 506
Senast: voltis
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 262

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp