Melodifestivalen 2020 Andra Chansen

Hoppar in en snabbis innan resultaten:

Mina favoriter:
Duetten
Felix
Ray
Mendez

Men kan gå preciiis hur som helst tror jag!
MYCKET nöjd med resultatet! Endast första duellen som inte slutade som jag ville, men blir kul att se Anis live ändå ;)

Ser fram emot finalen som 17 nu, ska ju se på plats på kvällen för första gången (annars alltid gåtg på matinen)

Kommer finaltråd snart! :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Blev typ inte alls som jag ville, förutom i duell 2 :D

Mellanakterna var ju guld! Kul att se så många gamla artister, riktig nostalgi (inte för att jag var med när det begav sig, är född 91, men ändå)! :love:

Och Thomas Ledin, satan vad snygg :angel:
 
Riktigt besviken på resultatet även om jag egentligen inte gillade någon av låtarna förutom Drängarnas. Nåja, sånt är livet och eftersom jag inte har kunnat rösta så har jag inte kunnat påverka det.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
3 616
Senast: ameo
·
Kultur Som ni har väntat! Men den nu är den här! FINALTRÅDEN! :banana: :banana: :banana: En väldigt stark final fick vi tillslut där ingen...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
10 586
Senast: Ninnurur
·
Kultur På lördag är det dags att besöka Göteborg, för deltävling 2 i MELLO 2020! :banana: :banana: :banana: De tävlande är: 1. Nobody –...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 836
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 237

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp