Melodifestivalen 2021 FINALEN!

Vilken låt är din FAVORIT i finalen?


  • Antal omröstningsdeltagare
    97
  • Omröstning stängd .
Tippar att Tusse vinner eftersom så många tycker den och han är så bra. Och låten sticker ut på ett bra sätt.
Förutom den gillar jag Dotter och Klara K. Så hoppas att någon av dessa tre vinner :)

Tusse tror jag kan komma längst i Europa
 
Lite OT men även i Finland sänds vår Svenska Melodifestival som många kollar på där.
Min morbror berättade det. Deras egna tävling är inte på långa vägar lika invecklad som våran med delfinaler osv.
Gillar verkligen att kunna ha flera delfinaler. Var väl lite motvalls från början när de började med detta men nu känns det så självklart och sen är det roligt att få höra bra bidrag flera gånger och med bra mellanakter osv :D
 
Inte? Att vänner stöttar en och möter en halvvägs när man faller och hjälper en upp igen?
Jag fattar att de sjunger om vänskap och att de stöttar varandra och finns där för varandra...men jag stör mig på uttrycket mitten. Det betyder ju alltså att den som faller själv måste vända uppåt, för att möta de andra som kommer från toppen...? Och då skär sig det mot resten av budskapet.
 
Lite OT men även i Finland sänds vår Svenska Melodifestival som många kollar på där.
Min morbror berättade det. Deras egna tävling är inte på långa vägar lika invecklad som våran med delfinaler osv.
Gillar verkligen att kunna ha flera delfinaler. Var väl lite motvalls från början när de började med detta men nu känns det så självklart och sen är det roligt att få höra bra bidrag flera gånger och med bra mellanakter osv :D
Med tanke på vad Finland brukar skicka till Eurovision kan man tro att de utser vinnaren genom att lotta bland alla bidrag som kommer in :laugh:
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 391
Senast: Gunnar
·
Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 903
Senast: voltis
·
Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 213
Senast: MJLee
·
Kultur På lördag är det äntligen dags! Dagen vi väntat, nu faktiskt, i 2 år på! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
27 859
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp