Melodifestivalen 2021 FINALEN!

Vilken låt är din FAVORIT i finalen?


  • Antal omröstningsdeltagare
    97
  • Omröstning stängd .
Gillat Perrelli, Husse och THE mamas Ja tycker också Husse verkar väldigt sympatisk och så talangfull @tanten . Läste ett längre reportage om honom där han berättade om flykten från Kongo, tiden i flyktingläger och uppväxten i Sverige där han bodde i olika familjehem.

Dotters låt hade jag inte hört innan men kände inte att det var något speciellt.

Förövrigt har vi ätit gourmetkorv, hemgjort potatismos och bostongurka. När alla har vi sjungit ska vi göra en drink med cointreau och smakfulla.
 
Arvingarnas låt påminner om när man hade (olovlig) hemmafest i tonåren och det alltid var några dräggfulla kompisar kvar som inte insåg att festen var slut när solen började gå upp utan fortfarande körde på medan man själv bara ville få några enstaka timmars sömn innan det var dags att gå upp och städa undan innan föräldrarna kom hem :laugh:
 
Arvingarnas låt påminner om när man hade (olovlig) hemmafest i tonåren och det alltid var några dräggfulla kompisar kvar som inte insåg att festen var slut när solen började gå upp utan fortfarande körde på medan man själv bara ville få några enstaka timmars sömn innan det var dags att gå upp och städa undan innan föräldrarna kom hem :laugh:
Åh, jag var den personen. Då förstår jag varför jag får danslust av Arvingarna. 😅🤩
 
Jag begriper inte varför man har envisats med att folk som inte är programledare ska vara programledare. Det är som att man tror att programlederi inte är en kompetens/yrke utan att bara man jobbar inom nöjesindustrin är det lugnt. Typ som att man lika gärna kan låta en elektriker göra rörmokarens jobb för båda är ju hantverkare, så länge elektrikern är omtyckt av sina kunder.

Nu står det en programledare på scen och det är som att vi är på en annan planet jämfört med tidigare.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 175
Senast: Gunnar
·
Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 872
Senast: voltis
·
Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 202
Senast: MJLee
·
Kultur På lördag är det äntligen dags! Dagen vi väntat, nu faktiskt, i 2 år på! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
27 807
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp