Melodifestivalen 2021 FINALEN!

Vilken låt är din FAVORIT i finalen?


  • Antal omröstningsdeltagare
    97
  • Omröstning stängd .
Nu är vinet slut och jag försöker samla mina tankar... Jag har gillat Clara ända från det jag hörde låten första gången och är positivt överraskad att fler insett hur bra låten är! En femteplacering är finfint! Lite besviken dock på att Paul Rey inte fick fler poäng. Är även besviken på Dotters placering. Den låten är så mycket bättre än mamas och saades låtar.

Att Tusse vann är väl inte så mycket att säga om även om jag tycker att Clara, Dotter och Ray är bättre. Tusse funkar nog i Eurovision..

Ursäkta för eventuella stavfel under vinets påverkan...
 

Bifogade filer

  • 918f03f9-d798-4151-ab8a-848e82283250.jpg
    918f03f9-d798-4151-ab8a-848e82283250.jpg
    34,9 KB · Visningar: 27
Och allt jag kan tänka är att - herregud - det DÄR var verkligen ingen corona-säker omfamning mellan Tusse och Eric Saade..... :rofl:
Haha, jag hade samma känsla. "Ni kan inte ANDAS på varann på det sättet ju! 😱"
Men sen blev jag istället hjärtnupen för de var så fina när de var glada ihop, ungefär som Benjamin och Felix i finalen för några år sen 😍
 
JAAAAAA Tusse vann Mello 2021! :banana: :banana: :banana:

Han var helt fantastisk!!
Stort stort grattis!

Finalen var stark där flera låtar växt sedan sist och ingen gjorde bort sig!

Tusse var dock min stora favorit, men strax efter kom Saade och Mamas som var de som växte mest hos mig!
Men Paul Ray, som tyvärr kom sist har ändå en plats i mitt mellohjärta :D

Måns och Shima gjorde det bra ikväll, hennes skämt lät lite krystade men det var nästan som att det var meningen?
Bra mellanakter och lagom med skämt! Bra jobbat!

HEJA TUSSE I ESC! Vågar inte sia om hur det kommer gå ännu... Suger på den!
 
Ja, om man roar sig med att summera de poäng som delas ut. Är man för lat för det (och inte ens orkar fundera på hur många poäng det är som ska fördelas) så blir det en överraskning...

Jag kan ju tycka att man får utgå från att de mest intresserade räknar. Framförallt borde deltagarna och deras respektive crew göra det ;)
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
23 357
Senast: Gunnar
·
Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 850
Senast: voltis
·
Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 080
Senast: MJLee
·
Kultur På lördag är det äntligen dags! Dagen vi väntat, nu faktiskt, i 2 år på! FINAL I ESC! :banana: :banana: :banana: Och wow vilken...
32 33 34
Svar
668
· Visningar
27 503
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp