Melodifestivalen 2026 och Eurovision 2026

Bukefalos 30 år!

Jag har sett snabbreprisen med alla årets bidrag men inte satt mig in så mycket annars. Jag har dock lyssnat på Danmark, Finland och UK för de fastnade jag lite mer för. Ska bli kul att se ikväll!

Sveriges bidrag känner jag inget särskilt för. Den skulle varit mycket bättre på svenska tycker jag. Nu är det bara tråkigt, tråkig vers och brygga. Det enda som lyfter låten är när "dropet" kommer. Tror inte på någon högre placering för Sverige i år.

Tvärtom hos mig, höll inte på Sverige 2024 tex 😄

4 Grekland. Asså musiken är helt ok. Gillar basen ! VÄLDIGT mkt... Men där slutar min "gilla"... Nån raveremix på den här och jag kommer dansa järnet. Men som den är nu ? Nope... Scen "språket" är ju asrörigt ... Nope...

5 Portugal, va först "näää" men den "vinner i längden"... Den här är ju riktigt "fin"... Får gärna gå vidare. Är nog det bästa jag hört Portugal skicka... Någonsin...

Arenan är tyvärr inte utsåld. Tysk tv visade att det var många tomma platser.

De har tagit upp de i nyheterna att det inte ens är utsålt på hotellen. Att hotellen sänkt och sänkt sina priser. Så journalister avbokat och bokat om till billigare kostnad trots samma hotell...

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Hönstråden del III
  • Lämplig kattras?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka