Melodifestivalen 2026 och Eurovision 2026

Bukefalos 30 år!

Nåt jag kom på att jag reagerade på dock var Edvards presentation av Felicia. Hon vill ju va "hemlig" men han går i bästa sändningstid ut med både efternamn och vilken (för) ort hon är uppväxt i... Det tyckte jag va lite över gränsen. När hon försöker hålla sin "privata" sida dold... Men inte sett nåt "ramaskri" i media så det kanske var sagt att han skulle göra så ?
Allt det där finns ju på Wikipedia? Jag googlade bara "artisten Felicia". https://sv.wikipedia.org/wiki/Felic...sson, även känd,med hjälp av ett ansiktsskydd.

Jag såg en intervju i TV4 i slutet av april när hon inte ens ville berätta vart hon spelade fotboll som barn för att inte outa sej... Men uppenbarligen har jag fel i det då ...

Att hon var "känd" redan under fröken snusk i mina "kretsar" beror mer på syskonbarn i samma ålder, så visst jag visste vem hon var redan då. Men har tydligen missuppfattat "hur hemlig" hon ville va... My bad....

Azerbajdzjan - Brukar ofta skicka bra och intressanta bidrag, så förstår inte detta valet. Hade passat in bättre typ 2005, väldigt daterat.

2 Azerbajdzjan (googlade stavningen)
Jättetråkig låt. Kommer inte ens lyssna på om den kommer på radio. Den kommer gå helt obemärkt förbi.

​

3 Rumänien
Inte min genre, inte min kink. MEN den är inte dålig... Som låt är den intressant med sina byten. Den här är ok. Men kommer inte sätta på sen själv för att "lyssna på nåt"...

4 Luxemburg
Svårt att säga om hon har en speciell "röst" eller om det är nåt annat.
Gillar den. Man kommer känna igen den direkt om man hör den. Den sticker ut.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Hönstråden del III
  • Lämplig kattras?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka