Melodifestivalen deltävling 4

Mnja jag tror ändå nr 3 har större chans än Loreen, men det kommer jag aldrig få reda på ;) Vi kan ju inte skicka bägge :p
 
Loreen är SÅ proffsig! Att kunna gå på och leverera på det viset efter ett så snopet avbrott på första försöket. Och det lät faktiskt bättre andra gången, tycker jag.
 
Det här var den enda deltävlingen som jag såg hela, en väldigt händelserik sådan :laugh: Jag håller dock med om att de gärna hade kunnat sprida ut bidragen lite. De andra deltävlingarna har ju varit en riktig snooze-fest asså.
 
Nu kommer jag köra mello-spellistan på spotify och lyssna in låtarna på den vägen. Det brukar egentligen ge mig en bättre upplevelse av hur bra de egentligen är.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
23 436
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Kultur Äntligen dags för finalen! Startordningen är denna: 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods 2...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 094
Senast: ameo
·
Kultur Deltävling 2 på lördag. Startfältet ser ut så här: 1. Wiktoria - All my life (where have you been) 2. Eden - Comfortable 3. Uje...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 443
Senast: cowgirl81
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 336
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp