Men åh, tappsko igen?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Men åh, tappsko igen?!

Nu så kom jag på att jag faktiskt blir sur på detta eviga hackande.

1. Den goda ekonomin kanske beror på ett visst ekonomiskt sinnelag.
2. Varför skall jag bry mig mera om vad någon som förolämpar mig på forum tycker än vad jag skall bry mig om vad en erfaren veterinär instruerar mig att göra för att sköta mina hästar?

Himmel varför skriver jag här?

ett tips är ju att inte skriva, eller framställa det som du tycker det är normal praxis och fullständigt vettigt att själv stå och utföra tandvård på sina egna hästar. Jag anser inte att man ska spara in på pengar genom att självvårda tänder istället för att låta utbildad göra detta. så om du sparat pengar på detta så är det ditt val, inget jag någonsin skulle välja att göra. men som sagt, den stora skulden faller väl snarare på din veterinär som lejt ut jobbet och tyckt att detta var helt i sin ordning.
 
Sv: Men åh, tappsko igen?!

... den stora skulden faller väl snarare på din veterinär som lejt ut jobbet och tyckt att detta var helt i sin ordning.

Jaha, och du vet bättre än dessa då - tycker du.

Det tycker inte jag.
Jag skall hålla mig till vad experterna ger mig för råd tror jag.
Och vad jag vet så är inte du någon expert som jag känner till.
 
Sv: Men åh, tappsko igen?!

Jaha, och du vet bättre än dessa då - tycker du.

Det tycker inte jag.
Jag skall hålla mig till vad experterna ger mig för råd tror jag.
Och vad jag vet så är inte du någon expert som jag känner till.

asgarv. Jag är nog expert nog att veta vad som står i veterinär stadgarna och vad som anses vara vettigt att leja ut på sina kunder och vad som anses tillhöra special kompetens.

Nu skedde ju dina veterinära ingrepp 1991, som du påpekat, så det är väl bara att hoppas och anta att det var en engångs förteelse med just den veterinären och att tiderna gått framåt och så även de praktiserande veterinärerna.
 
Sv: Men åh, tappsko igen?!

Jasså.
Och som sådan expert har du tid att röja runt här på forumet?
Du är ju inte trevligare mot andra i andra trådar.

Nu så har jag riktiga experter till min hjälp som ger mig goda råd.
De är av kött och blod och har en hel klase med examina och legitimationer.
Och de har andra åsikter än dina.

Så jag är mycket trygg och säker i vad jag gör.
 
Sv: Men åh, tappsko igen?!

*KL*

Även den här tråden har varit föremål för granskning, eftesom det inte verkar bli någon bättring så stänger jag nu den här tråden.

Boj/moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 140
Senast: super
·
Hästvård Förstår att ingen kan svara mig på vad som är rätt eller fel, men söker lite stöd... Min häst är tre år. Jag köpte honom i slutet av...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 472
Senast: Nevermind
·
Hästvård Varning för långt inlägg, det råkade bli en del. Idag kom hästen in med tre skor och en rejäl bit hov mindre igen, ena fram är det som...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
23 036
Hästvård Jag börjar bli helt uppgiven av dessa ständiga tappskor mina hästar skaffar sig. Vad tusan ska man göra? Min förra häst hade max 4...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 928
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp