Sunwind Neat heter den @bettysmatte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får upp en som heter Sunwind Neat 864 när jag googlar. Men den verkar också rätt stor? Ytan ovanpå mina luckor är bara knappt 7 cm brett...Vi har en Keddy och köpte en smal fläkt som passar perfekt på luckorna, ingen risk att den ramlar ner. Vår är installerad inuti en öppen spis, så det finns inte utrymme att ställa fläkt ovanpå. Ska se om jag hittar modellnamnet.
Jag får upp en som heter Sunwind Neat 864 när jag googlar. Men den verkar också rätt stor? Ytan ovanpå mina luckor är bara knappt 7 cm brett...
Det är samma storlek som våra luckorVisa bifogad fil 181542
Mätte nyss! Den har aldrig ramlat ner.
Under en period så var det önskvärt att kaminer inte värmde.Dom där är super! Min nya moderna jätte snygga är just bara det, snygg. Tar tid innan den börjar värma o sen blir den snabbt kallare när man slutar
Nej det är en 10 år gammal "mode"kamin och den slår skånehusets fula kakelugn som tar timmar på sig innan den värmer, men håller värmen bättre.Under en period så var det önskvärt att kaminer inte värmde.
De skulle vara vackra att titta på utan att koka invånarna i huset när man eldade för nöjes skull.
Kan det möjligen vara en sådan kamin?
Under en period så var det önskvärt att kaminer inte värmde.
De skulle vara vackra att titta på utan att koka invånarna i huset när man eldade för nöjes skull.
Kan det möjligen vara en sådan kamin?
Kanske?
Läste det här efteråt.Nej det är en 10 år gammal "mode"kamin och den slår skånehusets fula kakelugn som tar timmar på sig innan den värmer, men håller värmen bättre.
Nu är jag faktiskt glad för mina alldeles för fyra solceller med batteri.Hur resonerar ni andra, vad har ni valt?
Vi har kvartspris men lever som vanligt. Man måste ju inte styra om sin elförbrukning bara för att man kanRuskar liv i tråden för att spåna vidare. Det är en kall vår med höga priser som sägs öka ännu mer, domedagsprofeterna spår dyraste sommaren i mannaminne. Jag la ihop ett års elkostnader och delade på 12 för att ha undanlagt till vinterns skräckräkningar. Tyvärr gör inte det mycket för humöret, mellanskillnaden är så liten i år så det kommer inte räcka ändå. Nu har jag en bra inkomst, möjlighet till övertid och en sambo så vi ska klara vintern men det är inga roliga pengar för det. Lär byta elavtal men till vad? Helt bundet, hur länge osv? Har kvartpris nu och det går inte när det aldrig blir direkt billigt att köra disk och tvätt. Med fler i hushållet, skola och aktiviteter är det för krångligt att styra om matlagning så kvartspris känns inte som det bästa alternativet längre. Hur resonerar ni andra, vad har ni valt?