Men vad fan, räcker det inte nu???

Det tog inte lång tid innan jag hittade meningen med det här...jag vet nu att jag står inför en stor personlig utveckling, en utveckling åt det håll JAG vill...men helt enkelt inte kunnat inse i.o.m att jag tagit hänsyn till honom/andra.
Men nu ska jag utvecklas! :banana:
Ingen/ting kan hindra mig! Tjihoo! (Sedan vad folk kan tänkas tycka om saken, det skiter jag högaktningsfullt i faktiskt! :bump: )

Vad folk tycker och tänker är totalt ointressant, det är du som lever Ditt liv, inte andra människor. Däremot har folk en förmåga att vilja styra och ställa med andras liv men det är människor som inte kan skapa ett eget liv åt sig själva som dom trivs med. Jag fick för ett par veckor sedan "rådet" att sälja och flytta in i en lägenhet "för det blir ju så mycket enklare och då behöver du inte elda eller skotta snö mm." och rådet han fick tillbaks var att dra till ett mycket varmare ställe, eller på ren svenska "du kan dra åt helvete, sköt ditt liv du så sköter jag mitt"! Sånt känns befriande ibland när tjatet återkommer för femtielfte gången.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 139
Senast: starcraft
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 813
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 624
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 243
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur