Men vad fan, räcker det inte nu???

Det tog inte lång tid innan jag hittade meningen med det här...jag vet nu att jag står inför en stor personlig utveckling, en utveckling åt det håll JAG vill...men helt enkelt inte kunnat inse i.o.m att jag tagit hänsyn till honom/andra.
Men nu ska jag utvecklas! :banana:
Ingen/ting kan hindra mig! Tjihoo! (Sedan vad folk kan tänkas tycka om saken, det skiter jag högaktningsfullt i faktiskt! :bump: )
 
Vad folk tycker och tänker är totalt ointressant, det är du som lever Ditt liv, inte andra människor. Däremot har folk en förmåga att vilja styra och ställa med andras liv men det är människor som inte kan skapa ett eget liv åt sig själva som dom trivs med. Jag fick för ett par veckor sedan "rådet" att sälja och flytta in i en lägenhet "för det blir ju så mycket enklare och då behöver du inte elda eller skotta snö mm." och rådet han fick tillbaks var att dra till ett mycket varmare ställe, eller på ren svenska "du kan dra åt helvete, sköt ditt liv du så sköter jag mitt"! Sånt känns befriande ibland när tjatet återkommer för femtielfte gången.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 144
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 575
Senast: bobbbo
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 715
Senast: Roheryn
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 255
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp