Bukefalos 28 år!

Menieres sjukdom

Milosari

Trådstartare
Jag utreds för Menieres pga varierande hörselnedsättning i ena örat. Någon här som har sjukdomen? Har inte så mycket besvär med yrsel som man "borde" ha, är det vanligt? Har haft två ordentliga anfall med 10 års mellanrum, lite "gung" mellan men inte värre än att jag kan förbli stående. Hörselnedsättningen kan väl lika gärna vara lock för örat? Nästa steg är hörselprov under pågående hörselnedsättning. Finns det fler sätt att skilja Menieres från vanligt lock för örat?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag skrev här litegrann för att par år sedan men har sedan lång tid tillbaka bara läst i trådarna utan att skriva. Nu är det dock dags...
Svar
14
· Visningar
3 088
Senast: giovanna
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
16 876
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Hej! Min mamma behöver råd. Hon har en boxertik på 7,5 år, som skadades i samband med lösspring i skogen. Direkt efteråt kunde vi se...
Svar
6
· Visningar
8 506
Senast: Kijona
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 009
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp