Bukefalos 28 år!

Meningar som inte blev helt bra

BobberiBoo

Trådstartare
Som en liten spinoff på tråden om auto correcctade sms, så tänkte jag vi kunde skriva ner meningar som vi sagt/skrivit som inte riktigt blev som dem var tänkt. Jag börjar:

Var ute och gick med min hund när en man med skägg kör förbi i en liten silvermetallic fiat panda. så jag smsar min sambo och skriver "jag har precis blivit omkörd av tomten i en silvermetallic panda!" :rofl: Fick ett samtal där jag blev utfrågad om jag druckit /ätit något konstigt den dagen :D:D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 141
Senast: Voeux
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
864
Relationer Nu skriver jag en sånhär anonym relationstråd för jag behöver verkligen andra människors syn på saken... Jag har en kille sedan 3 år...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
15 746
Senast: Viva
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
453
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp