Cattis_E

Trådstartare
Jag måtte vara trög för jag lyckas inte.
Hur får man bort en person i sin lista över kontakter i messenger?
Vi är inte vänner på fb, jag har blockerat personen på messenger och fb men ser fortfarande när personen är online.
Går det på något sätt?

Jag tror jag lyckades genom att gå in på symbolen längst ner i mitten, de två människorna som heter personer. Sen längst upp i högra hörnet, symbolen som är en fyrkant med tre prickar till höger. Då får jag fram alla kontakter. Sen i infogrejen till höger om personens namn kunde jag välja ta bort kontakt.

Jag tror jag lyckades genom att gå in på symbolen längst ner i mitten, de två människorna som heter personer. Sen längst upp i högra hörnet, symbolen som är en fyrkant med tre prickar till höger. Då får jag fram alla kontakter. Sen i infogrejen till höger om personens namn kunde jag välja ta bort kontakt.
Tack! Så borde det ju vara, men fick det inte att funka nu. Får prova igen sen. Ska starta om messenger och telefonen.

Liknande trådar

IT & mobiler Hur skickar jag en videosnutt på 42 MB till en person som inte har FB? Där går det ju bra. För stor för SMS och mail enligt telefonen...
Svar
10
· Visningar
413
Senast: ameo
·
IT & mobiler Det är nämligen så att jag blockerat en person på SMS och telefon av olika anledningar. Om jag avblockerar personen, kommer de...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Tilde789
·
IT & mobiler Försöker hitta information om hur man utan att blockera en person kan ställa in så att man inte får några notiser från den människan...
Svar
3
· Visningar
515
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 225
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka