MH Stable Jodphur

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 708
E

Egonson

Skrev fel i rubriken, jag menar Mountain Horse Protective Jodphur, alltså de jodphursen med stålhätta. Hur mycket kostar dom? Någon som har koll på det?
Jag vill ha :love:

Sv: MH Stable Jodphur

Och är det någon som har dessa, är dom sköna att gå i och så?

Jag har ett par från Börjes nu och dom är jättesköna, fast läcker dom som såll och är superslitna i färgen = fula.

Beror på vart du bor men de priset jag har sätt är 798kr.
Jag har dem (med diverse tramp och 2 brodd hål :p ) + Dyón stövelskaft vilket är skönt då jag inte orkar ha mina dressyrstövlar av vissa skäl..
Tycker att de är helt okej skor att både rida i samt använda vid stallsysslor men du får tänka dig för då de är lite bredare och kan vara trånga i stigbyglarna om du har otur.

Senast ändrad:

Jag har westernstigbyglar och ett par andra som är breda så det är ingen fara att de är för stora :)
Okej, det priset låter ju överkomligt. Tänkte mig typ över 1000-lappen eller nåt i den stilen.

Ahaja, okej :D Då behöver jag inte "oroa" mig för det :p

Liknande trådar

Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 181
Senast: Mint
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 637
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 149
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom... 2
Svar
21
· Visningar
3 951
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka