Michelingubbe

gul_zebra

Trådstartare
Kör en till värderingsfråga ;) Har en stor michelingubbe, vad tror buke att man kan få för den månne? Utan fäste, krosskada på en arm.

michelin.png

michelin2.png

De brukar gå för en bra slant åå Tradera. Vill minnas att det var några tusen.
Har kikat där och dyraste jag sett är dryga tusenlappen. Men då har det varit för gubbar med hållaren kvar och bättre skick, min har ju en krosskada på armen :)

@gul_zebra: Lätt OT men spännande förrådsrensning du verkar ha :D Utbudet är rätt blandat :rofl:
Haha indeed! Det här är också en sån där grej jag räddat från morsan när hon skulle slänga den :D

kommer ihåg när det var poppis bland åkardrängar att ha en sådan , med inbyggd belysning på lastbilarna...
Yes! Det var planerna för den här också, farsgubben är gammal lastbilschaffis. Men de kom aldrig så långt i projektet :)

Jag höll kom för några år sen och då såldes de dyrare än så, kändes för mycket pengar för en sån - även om jag ännu drömmer om att äga en sån :O

Jag höll kom för några år sen och då såldes de dyrare än så, kändes för mycket pengar för en sån - även om jag ännu drömmer om att äga en sån :O
Ja jag förstår då rakt inte hur man kan lägga tusenlappar på michelingubbar, men då har jag ändå haft den ute i förrådet utan något intresse för den :p Av det jag sett kan jag nog kanske sälja för typ 2-300 spänn gissar jag men det vete fasen om jag gissar rätt?

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 665
Senast: Dentaku
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 527
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
609
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag har operationstid om knappt en månad men har pratat med operationskoordinatorn att jag vill få första möjliga återbudstid och med...
Svar
15
· Visningar
609
Senast: bumpo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka