Microsoft.NET framework

svea

Trådstartare
O allvetande Buke! Jag håller på och rensar min dator på onödiga program, och Microsoft.NET Framework verkar ta en massa plats, men sällan användas. Vad är det för något? Kan jag avinstallera det?

Sv: Microsoft.NET framework

Tänk att du fick fram precis samma som jag vid en snabb googling! Internet är fantastiskt!

Kan du förklara vad det betyder för mig och min hemdator i praktiken så blir jag ännu mer imponerad. :bow:

Om jag förstår det hela rätt underlättar det för en massa funktioner. Bl.a. ska det underlätta installationer av andra program.

Microsoft själva påstår att detta är fördelarna. Där finns fler länkar på engelska.

Kör du XP behöver du inte ha det men i senare versioner av Windows är det integrerat.

.NET framework krävs för vissa program. Du kan ju alltid avinstallera och se om några program du använder börjar gnälla.

Liknande trådar

IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
164
Senast: MJLee
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 317
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 015
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka