Microsoft Office

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Blicken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 824
B

Blicken

Microsoft Office Student och lärarutgåva 2003 som Siba har för 1390:- kan man köpa den även om man inte studerar, hur kollar dom det??
Är ju mycket billigare, ska ha det på hemdatorn.
/L

Sv: Microsoft Office

Du måste visa kursintyg (eller annat bevis på att du studerar) för att få köpa student- och lärarutgåvan.

Ett tips: Studerande barn räknas med, dvs du som förälder kan köpa "till" ditt barn.

Det stämmer, men jag tror fortfarande att det krävs en underskrift från skolan för grundskolebarn/-ungdomar.

Jag vet inte hur man går tillväga med just den biten men jag körde på mitt CSN-kort nummer (pluggade förut). Kanske ska kolla med butiken hur du gör?

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag ska köpa en iphone till min moster. När jag kollar så står det att laddare inte ingår? Betyder det alltså att jag måste köpa en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 090
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
516
Senast: ameo
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 671
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka