K
Kuckeliku
Då verkar vår micro till slut ha kommit på ett sätt att få gå i vila.
dörren har blivit sned verkar det som, så den går inte att stänga så den stannar stängd.
Så jag började leta efter en ny
Jag vill ha kokfunktion, grill och gärna varmluft.
Det är iofs inga problem att hitta.
Men när man letar bland tillverkares sidor/återförsljares sidor så börjar ett fenomen...
Väldans vad få återförsäljare det är som säljer de senaste modellerna....
kikar man på de stora kedjorna så har INGEN t.ex. whirlpools nyaste 'vanliga' modell, utan en 2-3 nummer äldre...
kanske inte så mycket som skiljer, men intressant fenomen.
så jag började leta vidare och hittade att det var så med ett antal olika produkter. kurxet var att det var just dessa kedjor som i det här fallet whirlool rekommenderade att man skulle köpa av....
nå, efter att ha kikat runt så funderar jag på just en whirlpool jt359 elt den äldre 356 (hittar inte skillnaden annat än tillverkningsåren och prislappen)
först ville jag ha en blå en
men valde till slut att det skulle bli en vit...
funderar dock fortfarande så har ni tips att komma med som ni kan rekommendera.
1. den skall vara skitenkel 5-åringen skall kunna fixa enklare saker i den, han fixade nuvarande maskinen från w.
2. den skall ha cook, grill och varmluft och vara grym på upptining
3. den får inte ha mindre än 900w
4. den skall vara fristående
Jag har kikat på LG, samsung, georje, kenwood m.m. men jag kan ha missat något.
Kom med tips.
och gärna VAR man kan köpa dem. Jag betalar gärna för att ha en maskin som håller, då vi använder dem MYCKET.
2.
dörren har blivit sned verkar det som, så den går inte att stänga så den stannar stängd.
Så jag började leta efter en ny
Jag vill ha kokfunktion, grill och gärna varmluft.
Det är iofs inga problem att hitta.
Men när man letar bland tillverkares sidor/återförsljares sidor så börjar ett fenomen...
Väldans vad få återförsäljare det är som säljer de senaste modellerna....
kikar man på de stora kedjorna så har INGEN t.ex. whirlpools nyaste 'vanliga' modell, utan en 2-3 nummer äldre...
kanske inte så mycket som skiljer, men intressant fenomen.
så jag började leta vidare och hittade att det var så med ett antal olika produkter. kurxet var att det var just dessa kedjor som i det här fallet whirlool rekommenderade att man skulle köpa av....
nå, efter att ha kikat runt så funderar jag på just en whirlpool jt359 elt den äldre 356 (hittar inte skillnaden annat än tillverkningsåren och prislappen)
först ville jag ha en blå en
funderar dock fortfarande så har ni tips att komma med som ni kan rekommendera.
1. den skall vara skitenkel 5-åringen skall kunna fixa enklare saker i den, han fixade nuvarande maskinen från w.
2. den skall ha cook, grill och varmluft och vara grym på upptining
3. den får inte ha mindre än 900w
4. den skall vara fristående
Jag har kikat på LG, samsung, georje, kenwood m.m. men jag kan ha missat något.
Kom med tips.
och gärna VAR man kan köpa dem. Jag betalar gärna för att ha en maskin som håller, då vi använder dem MYCKET.
2.