Bukefalos 28 år!

Midnattstravet i Boden?

Slyntrollet

Trådstartare
Någon som ska dit...? Är superensam gräsänka i helgen! Har bott i Boden i 2v och inser nu när fästmannen ska åka bort, att jag inte har en själ att gå på trav med, och hur rolig upplevelse det än må bli, så vore det snäppet bättre om det fanns fler som tänkt gå :idea:


Och ännu mer intressant, någon bukehäst som startar?:)
 
Sv: Midnattstravet i Boden?

Jag hade gärna gjort dig sällskap men det är lite långt att åka.... Själv har jag starthäst på Söndag. Visserligen äger vi bara en 30 del av den vackra fina Kimono Pearl. Men det ska bli kul att se vad det blir av henne. :heart
 
Sv: Midnattstravet i Boden?

Jag var med dig i Boden i allafall. Satt och tittade på TVn. Höll på och grina när Sanity vann och det tog sådan tid innan Moa fick
bli lycklig.

Själv blev jag lycklig i går när Kimono Pearl vann på solvalla.

Ha en bra dag. Mvh Petra
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 734
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 230
Senast: Wille
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 572
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 792
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp