Mikrofon på mobiltelefon

Riley

Trådstartare
Jag är jävligt oteknisk, jag vet, men vad är det egentligen för mikrofon som går att stänga av/på på min mobil (SonyEricsson)? Man kan välja det alternativet medan man ringer och jag fattar verkligen inte vad det är.
 
Sv: Mikrofon på mobiltelefon

Jag antar att det är så att du kan spela in samtalet om du vill. Det sparas då som ljudfil i telefonen.
 
Sv: Mikrofon på mobiltelefon

Kan det vara en sekretessknapp som finns även på vanliga telefoner?
Vet dock inte om SE har det på någon av sina...

Vad har du för telefon?
 
Sv: Mikrofon på mobiltelefon

K320i tror jag den heter.
Har provat stänga av/på medan jag ringt mobilsvar och så, så man inte förstör något samtal, men det har inte hänt någonting.
 
Sv: Mikrofon på mobiltelefon

Jag testade på min nu och det är en sekretessknapp!
Hade ingen aning om att jag hade den funktionen ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet, jag kan ringa sjukvårdsupplysningen men väljer att ta det här. Jag äter två olika blodtrycksmediciner - en tablett/dag av...
Svar
16
· Visningar
803
Senast: Enya
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 729
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 384
Senast: tuaphua
·
Hemmet Jag lade först det här inlägget i vad-gör-vi-tråden, men jag väljer att bryta ut mig själv... :D Hur stänger man av en TV som saknar...
Svar
8
· Visningar
724
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp