Min Facebook gillar sidor jag aldrig besökt.

Riley

Trådstartare
What's up with that? Det sker med jämna mellanrum, 1-2 sidor åt gången.

Jag är 100% på att jag aldrig besökt eller ens sett sidorna ifråga tidigare, och minst lika säker på att ingen annan loggat in på mitt konto.

Sv: Min Facebook gillar sidor jag aldrig besökt.

Det verkar pågå en sorts Likejacking/Clickjacking just nu, där fulsajter "automagiskt" Like:as, oavsett hur du hamnat på den. Har du aldrig besökt sajten verkar det ju dock vara snäppet jobbigare :)

kl

Just nu populär "åkomma" på alla Klicka-för-att-gilla-filmer-om-Japankatastrofen..

Bedrövligt. Ser att halva min vän-lista har gått på det där...

AM

Ah, okej. Ja alltså, det gäller sidor i stil med australiensisk juice, väldigt blonderade amerikanska popsångerskor och brudklänningar vilket jag överhuvudtaget inte ens funderat på att söka efter, och jag kan inte heller minnas att jag varit in på någon sida som ens har något med de kategorierna att göra. Tämligen frustrerande.

Japanfilmer har jag inte kommit i kontakt med än, däremot en del LOL- och OMG-videos (där sajternas titel alltså brukar inledas med LOL eller OMG) :)

Så här står det:

Japan tsunami 2011 - Mind blowing video footage!
bit.ly
Breaking News: Tsunami & Earthquake in Japan 2011 Exclusive Video Footage!..

AM

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 248
Senast: Rie
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 014
Senast: machafuko
·
Relationer Hej! Jag skriver under nytt konto för att slippa bli igenkänd. Jag har varit tillsammans med samma man i närmare 30 år och har under... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
21 487
Senast: Tufs
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka