Bukefalos 26 år!

Min hund blir knas vid löp...

Fraggel_Tess

Trådstartare
Min hund förändras verkligen när hon löper. Hon blir först och främst en vakthund som försöker skrämma allt från flugor till människor. Skäller på minsta lilla ljud.
Och hon blir även grymt kelsjuk mot mig och sambon. Ja riktigt svartsjuk om vi kramas. När hon har löpt klart är bara svartsjukan kvar.

Hur blir era tikar?

Mina tikar blir slöa under löpet, inte alls samma fart o fläkt under arbetet. Dagarna innan höglöpet brukar dom oxå bli lite surare. Men annars är dom som vanligt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 067
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
3 211
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
4 615
Hundträning Jag har en jaktlabbe, och tränar målmedvetet mot tävling och siktar högt (bedömning enl. Brittiska systemet). Jag tränar regelbundet för...
Svar
7
· Visningar
1 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hopplös hoppare - hjälp!
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

• Bro i hage
  • Dressyrsnack 15