Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trots att jag raderat nästan alla bilder och appar jag inte behöver. Hur ser man vad som tar plats?
Mycket tacksam för hjälp!
Trots att jag raderat nästan alla bilder och appar jag inte behöver. Hur ser man vad som tar plats?
Mycket tacksam för hjälp!
Vart hittar man den mappen?
Åh, tack! Har varit inne på den inställningen förut, men nu kunde jag inte hitta. Nu ska raderas mer appar och kanske lite meddelanden. Behöver ju ta en miljard valpkort juh!Inställningar - allmänt - användning
Det kan ta en stund för telefonen att ladda allt så klicka inte ner förrän det är klart!
Om du menar den jag pratade om så ligger den under Album! Där har jag albumen Kamerarulle, Favoriter, Videor och Senast Raderade
![]()
Jag har inte senast raderade![]()
Vad har du för modell? Jag har den nya stora (6+ heter den tror jag?) så det kanske ser annorlunda ut på andra modeller![]()
Jag har 5 och där finns det. Har du alla uppdateringar klara.5s så ja, kanske är så!
Jag har 5 och där finns det. Har du alla uppdateringar klara.
Jag raderade hela 8 st![]()
Jag har en 5a men har den inte heller..Nä iochförsig, har massa uppdateringar att göra men inte tillräckligt med utrymme i telefonen för det![]()
Jag har inte senast raderade![]()
Jag hade inte senaste raderade heller på min 4S, men sen jag uppdaterade till iOS 8 så har jag det. Förvisso gjorde uppdateringen av det att telefonen blev seg, så programuppdateringar kan även vara en bov i dramat varför telefonen blir seg.Jag har en 5a men har den inte heller..