Min iPhone är full!

Stinaelin

Trådstartare
Trots att jag raderat nästan alla bilder och appar jag inte behöver. Hur ser man vad som tar plats?
Mycket tacksam för hjälp!

Ta bort gamla sms- och messengerkonversationer. Typiskt en såndär grej som tickar på utan att man tänker på det ;)

Inställningar - allmänt - användning

Det kan ta en stund för telefonen att ladda allt så klicka inte ner förrän det är klart!
Åh, tack! Har varit inne på den inställningen förut, men nu kunde jag inte hitta. Nu ska raderas mer appar och kanske lite meddelanden. Behöver ju ta en miljard valpkort juh!

Jag hade också problem med att min telefon (5S) blev oförklarligt full, trots att jag tömt allt som gått att tömma, inklusive senast raderade. Googlade och hittade tips om iExplorer - där kunde jag radera 2 GB (!!!!) gamla bilder som låg och skräpade, helt osynliga. Här är en liten videoguide.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 038
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka