Min kille lägger ut allt på sociala medier!

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han poster dagligen på sociala medier om i princip allt han gör och jag har noll intresse av att fara runt på sociala medier för allmän beskådan och skvaller.
Nu har vi bokat en resa och han har såklart lagt ut det på sina sociala medier med tusen vänner och jag upplever det i princip avtändande att vi inte kan få ha något för oss själva utan allt ska andra veta hela tiden.

Varför är vissa såhär? Vad är det som är så viktigt med att alla vet allt man gör?
Var det såhär förr med?

Min man har inga sociala medier. Jag frågar om det är okej om jag lägger ut bilder på han och barnen till exempel eller på oss. Sen är det väl jag som bestämmer över mina sociala medier tycker jag och så länge jag inte går över gränsen för vad min man tycker är okej så lägger jag ut vad jag vill, hur mycket jag vill. Jag är dock inte så jätte aktiv.

Prata med din kille? Eller som @karamelldrottningen säger, ta bort honom som vän?

Hur investerad är du i denna relationen. Bor ni ihop? Hur länge har ni varit ihop?
För mig hade det varit en dealbreaker, speciellt om vi inte bodde ihop eller har barn ihop el liknande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Min kille delar allt på sociala medier!
  • Vägskäl
  • Livet och förändring
  • L
    Tankar om vänner

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Rintränings- och utställningstråd
  • Valpkull!

Katt, Andra Djur