Min man är död

Så fruktansvärt! Vilken chock och sorg! Stora kramar till dig, barnen, släkt och vänner! Såklart Buke finns här för dig ❤
 
Tack alla fina. Jsg vet att man kan lita på Buke.
Jag ligger i soffan där uppe. Jag vill vara nära min man. Han ligger fortfarande kvar i vårt sovrum här intill. Ambulanspersonalen lyfte upp honom i sängen sedan. När det inte längre fanns något kvar att göra. Jag vill vara nära. Jag hör släktingar och vänner prata nere i köket. Mitt yngsta barn leker med sina kusiner i trädgården. Jag hör deras ljuvliga barnaröster. Min 12 åring har två kompisar som har kommit hit. De har gått undan till sitt krypin; vår lillstuga. Mina ena tonårsson pratar med sin morfar om ditt och datt. Den andra är på sitt rum just nu tror jag. Det är fint och kärleksfullt här.
Men så tungt, så tungt. Och jag fryser så. Det är så ensamt, så ensamt. Jag vill inte! Jag protesterar! Men han är borta.
 
Tack alla fina. Jsg vet att man kan lita på Buke.
Jag ligger i soffan där uppe. Jag vill vara nära min man. Han ligger fortfarande kvar i vårt sovrum här intill. Ambulanspersonalen lyfte upp honom i sängen sedan. När det inte längre fanns något kvar att göra. Jag vill vara nära. Jag hör släktingar och vänner prata nere i köket. Mitt yngsta barn leker med sina kusiner i trädgården. Jag hör deras ljuvliga barnaröster. Min 12 åring har två kompisar som har kommit hit. De har gått undan till sitt krypin; vår lillstuga. Mina ena tonårsson pratar med sin morfar om ditt och datt. Den andra är på sitt rum just nu tror jag. Det är fint och kärleksfullt här.
Men så tungt, så tungt. Och jag fryser så. Det är så ensamt, så ensamt. Jag vill inte! Jag protesterar! Men han är borta.
Jag var med om precis samma sak för 8½ år sedan. Stöttar dig gärna så mycket jag kan :heart
 
Fyra barn har förlorat sin pappa. Hur ska jag kunna vara både mamma och pappa för dem? Det var ju vi. Vi var världens bästa team. Kaos och stök, visserligen. Alltså ostädat och så. Men alltid fokus på familjen. Barnen. Kärleken. Tryggheten. Rätt fokus tycker jag. Jag var så stolt över oss. Våra fina kloka barn! Det är så mycket han gjorde som inte jag kan...
 
Fyra barn har förlorat sin pappa. Hur ska jag kunna vara både mamma och pappa för dem? Det var ju vi. Vi var världens bästa team. Kaos och stök, visserligen. Alltså ostädat och så. Men alltid fokus på familjen. Barnen. Kärleken. Tryggheten. Rätt fokus tycker jag. Jag var så stolt över oss. Våra fina kloka barn! Det är så mycket han gjorde som inte jag kan...
Du har redan släkt och vänner där, som vill hjälpa. Ingen kan ersätta honom, varken för dig eller dina barn, men ni är inte ensamma. Du är inte ensam :heart
 
Så ofattbart sorgligt och vilken chock för er alla. Jag vet inte vad jag ska säga men hoppas att vi här på Buke kan stötta dig på något vis, om inte annat så genom att finnas här som ett bollplank där du kan skriva av dig om allt som rör sig i huvudet. Jag tänker på dig och önskar att det fanns något jag kunde göra för att hjälpa :heart
 
Fyra barn har förlorat sin pappa. Hur ska jag kunna vara både mamma och pappa för dem? Det var ju vi. Vi var världens bästa team. Kaos och stök, visserligen. Alltså ostädat och så. Men alltid fokus på familjen. Barnen. Kärleken. Tryggheten. Rätt fokus tycker jag. Jag var så stolt över oss. Våra fina kloka barn! Det är så mycket han gjorde som inte jag kan...
Så fint och så orättvist att det blev såhär :cry: :heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 496
Senast: miumiu
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 822
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 377
Senast: underensten
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 532
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp