Min man är död

Vår lillflicka har varit in till sin pappa och pussat honom och sagt jag älskar dig pappa, flera gånger.
Jag känner mig som en vakthund. Jag vill inte att de ska komma och ta honom härifrån. Fast jag vet att der bara är hans skal som ligger där...
 
Vår lillflicka har varit in till sin pappa och pussat honom och sagt jag älskar dig pappa, flera gånger.
Jag känner mig som en vakthund. Jag vill inte att de ska komma och ta honom härifrån. Fast jag vet att der bara är hans skal som ligger där...
Det är inte fel att ha honom kvar hemma tills du är redo. Vet att sånt ofta går "på rutin" men du får lov att göra vad som känns bäst för dig och den hjälp ni anlitar kan hjälpa med det också, att ha honom hemma lite längre om det känns rätt :heart
 
Så oförklarligt orättvist livet är ibland 😢 Beklagar din och er förlust! Hoppas ni kan finna tröst och stöd hos varandra ❤️
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 502
Senast: miumiu
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 826
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 386
Senast: underensten
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 534
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp