Min nya valp

P

prince77

iofs fick jag hem henne när hon endast var 5 veckor, hon är född 6 september.
5 veckor
3223278.jpg
3289257.jpg
 
Sv: Min nya valp

Oj, vad ungt. Varför tog du den så tidigt?

Men söt var den iaf :love: Vad är det för ras?

Kram Favina :bump:
 
Sv: Min nya valp

Otroligt söt, men varför i hela fridens dagar tar man en valp från mamma när den är endast 5 veckor gammal?
 
Sv: Min nya valp

pundare som antagligen behövde pengar och som skulle flytta långty härifrån och inte kunde ta med sig valparna
 
Sv: Min nya valp

Den är verkligen ursöt! Jag har kanske missat någonstans... men vad är det för ras på den?!?

Pinglan
 
Sv: Min nya valp

Åh så söt :love: . Hur gammal är den idag och vad är det för ras?
Stackarn som fick flytta från sin mamma så tidigt :crazy: .

Kan tillägga att min hund inte var åtta veckor när jag tog honom. "Uppfödaren" sa det men så var inte fallet. Veterinären gissade på 6 veckor ungefär... :cry: Jag blev uppringd på jobbet en kväll (två veckor innan jag skulle hämta valpen) och fick veta att jag var tvungen att ta hunden omedelbart, annars visste hon inte vad som skulle hända med den :crazy: . Så jag fixade en vikarie, ordnade semester och hämtade honom. Tänkte att det får bära eller brista :confused: . Och det bar sig ganska bra, har nu en underbar hund :smirk: .
Det är fruktansvärt vilka människor det finns :mad: .
 
Sv: Min nya valp

Till alla:
Det är en Pitbull utan papper.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag funderar till och från på att skaffa en hund. Jag har ingen aning om ras och det är i nuläget inte intressant heller eftersom jag...
Svar
19
· Visningar
1 767
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 580
Senast: tanten
·
Hundträning Om några veckor flyttar det förhoppningsvis hem en liten valp. Då det är min första valp funderar jag mycket över den första tiden med...
2
Svar
22
· Visningar
2 919
Senast: pocreator
·
Övr. Hund Vi blir med valp om ca 6 veckor ❤️ Innan sommaren köpte jag böcker och började läsa och förbereda mig. Jag tycker dock att det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp