– Min ponny blev mördad

Sv: – Min ponny blev mördad

Jag finner inga ord... Fruktansvärt. Jag lider med familjen.
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Hur är det möjligt att en människa kan vara så grym?!
Stackars, stackars familjen!

Om en sådan människa åker fast, då måtte de låsa in honom för alltid, för är man så skadad i huvudet är det ju fullkomligt omöjligt att reparera.
 
Sv: – Min ponny blev mördad

oh gud.. Det är så hemskt, det går inte att fatta:confused:
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Det här var det absolut värsta jag någonsin hört talas om, finner inga ord .....

Den som utför en sådan handling skulle ha samma behandling själv!!! :devil:

Mina tankar går till den stackars ponnyn och familjen.:cry:
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Finner inga ord..:cry:

Styrkekramar till tjejen o hennes familj!!

Fängelse är för milt för en sån psykopat, låt honom smaka på samma medicin som han gav den stackars ponnyn!!:devil:

Hårdare straff mot psykopater som ger sig på oskyldiga djur!!:devil:
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Tänker bara att om man skulle få tag på den idioten så skulle han inte ha kvar några inälvor själv efter det mötet. Hur kan man göra så mot ett oskyldigt djur, o lämna det att självdö... Usch. Mår illa.
 
Sv: – Min ponny blev mördad

hoppas dem hittar dem skyldige och hänger ut honom eller henne och berättar för allmänheten var denne finns. Fy fan rent ut...
var är vi på väg. blir så arg när jag ser alla polisbilar här o där och bötar för fortkörning och svar på allvaliga brott är att de har inte resurser till detta stackars poliser faktiskt, men det kommer väl den dagen detta händer ett djur som ägs av en politiker...som vanligt.
 
Sv: – Min ponny blev mördad

herregud..vad e det för människor:mad:

Sänder mina tankar till familjen, speciellt den lilla dottern som fick se sin häst på det viset. Vilken tro kan hon nu ha på livet efter detta..

Tankarna även till lilla ponnyn, vila i frid, stackare...:cry:
 
Sv: – Min ponny blev mördad

något liknande hände väl på en ridskola eller liknande i sundsvall för flera år sen. då hade dom knivskurit flera ston vaginan.. :crazy: så jävla tragiskt.
det gick väl en våg där de var flera hästar i hagar runt om i landet som blev utsatta för knivstick i vaginorna.. :crazy:
 
asså...me...me..hur????

heej:( herre min guuuuuud vad jag vart förbannad när jag fick see det hääär herre min guuud:devil::devil::devil::devil::devil::devil:
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Fy fan!! :mad:

Jag förstår inte anledningen till att mörda, var det av ren avundsjuka eller?
Det är redan känt att vissa människor är helt dumma i huvudet, men att gå in i ett stall och mörda ett fullkomligt oskyldigt djur är för mig helt ofattbart!

Jag lider med alla anhöriga.

Detta måste stoppas!



Diana
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Det är ju FRUKTANSVÄRT:cry::cry:
jag förstår inte hur folk kan göra så här, dom är rent ut sagt JÄVLA SVIN!!!! det är ju förhemskt att nån kan göra så mot ett försvarslöst djur. Hängning för den som gjorde det vore ett för snällt straff:mad:
lider fullkomligt med familjen!!:cry::cry::cry:
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Saxat från ett annat forum där hästägaren berättar.

Patologen på SVA i Uppsala som utförde obduktionen igår sa så här till mig ! "Det är inte en människa som gjort detta, det är ett monster" Jag orkar inte berätta allt jag fick höra men en sak ska jag säga - hon hade en repskada på vänster bakben (hasen) med blödning. Tänk hur försvarslös en ponny skulle bli om den skulle stå med ena bakbenet fäst högt, högt upp... Guuuud, vår stackars ponny!!!!

Detta säger en expert på gärningsmannaprofiler

http://img.photobucket.com/albums/v738/Lillebo/expertenomSilver.jpg

Så sprid informationen om detta så alla kan ha koll
på sina hästar.
 
Sv: – Min ponny blev mördad

man mår så jävla illa när man läser sånt här.. det värsta är ju att ponnyn fick lida, den levde när han gjorde så mot den.
jag blir rädd bara jag tänker på det :(
hoppas dom får tag i han och snittar han uppifrån och ner! han förtjänar inget bättre än att bli behandlad på samma sätt. :mad::mad:

många kramar till tjejen och hennes familj
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Vad är det för monster som kan med att behandla ett djur på det viset! Stackars häst och ägare!
 
Sv: – Min ponny blev mördad

Fy fan jag finner inte ord.. :cry: Jag kan inte föreställa mig, vilket monster, stackars, stackars ponny o familj.. :cry:
 
Sv: – Min ponny blev mördad

stackars Danai, hon är jätteduktig och rider jättefint. Hon tävlade i Heby i början av november med en C-ponny. En sådan fin liten ponny som Silver borde få leva.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 689
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Hästnyheter När norrskenet spelade upp en vacker scen vid Isabells gård bestämde hon sig för att ge sig ut och fota – med hästen Årvar i förgrunden...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Några ungdomar lämnade sin fest och gick in i Jennys hästhage. Där tjuvred de hästen Effie, stod på hennes rygg och stal en traktor. –...
Svar
0
· Visningar
514
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter När Sofia Gunnarsson skadade sig på sitt jobb i ett stall stod hon helt utan försäkring. Hon hade nämligen inte fått betalt i pengar...
Svar
6
· Visningar
1 235
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp