Min sambo dog hastift inatt

Diabetikern

Trådstartare
Vi är/var på semester i Cypern. Ikväll får jag åka hem utan min älskade sambo.

Jag är i chock.

Hur fasen ska jag klara mig utan honom? Han var min stöttepelare i vått och torrt. Vi har haft en fantastisk vecka tillsammans och såg fram emot att komma hem med lite laddade batterier.

Så gör han såhär. Minnet av hans ihopfallna kropp med ögonen som rullade upp är det enda jag ser framför mig.

Aldrig mer nån kram aldrig mer mötas av hans leende.

Min mamma kontaktade hans familj åt mig. Hans syster och bror. De har sedan pratat med resten av släkten tillsammans. Jag har informerat hans jobb och mitt jobb. Det var vad jag mäktade med i dagsläget.

Ska packa vår väska nu. Ska jag packa med hans grejer? Ska jag lämna dem här?
Jag vet inte hur jag kommer orka att fortsätta utan honom.

Ville bara skriva av mig
 
Vi är/var på semester i Cypern. Ikväll får jag åka hem utan min älskade sambo.

Jag är i chock.

Hur fasen ska jag klara mig utan honom? Han var min stöttepelare i vått och torrt. Vi har haft en fantastisk vecka tillsammans och såg fram emot att komma hem med lite laddade batterier.

Så gör han såhär. Minnet av hans ihopfallna kropp med ögonen som rullade upp är det enda jag ser framför mig.

Aldrig mer nån kram aldrig mer mötas av hans leende.

Min mamma kontaktade hans familj åt mig. Hans syster och bror. De har sedan pratat med resten av släkten tillsammans. Jag har informerat hans jobb och mitt jobb. Det var vad jag mäktade med i dagsläget.

Ska packa vår väska nu. Ska jag packa med hans grejer? Ska jag lämna dem här?
Jag vet inte hur jag kommer orka att fortsätta utan honom.

Ville bara skriva av mig

Men så hemskt! Många många kramar och tankar till dig.
 
Vi är/var på semester i Cypern. Ikväll får jag åka hem utan min älskade sambo.

Jag är i chock.

Ska packa vår väska nu. Ska jag packa med hans grejer? Ska jag lämna dem här?
Jag vet inte hur jag kommer orka att fortsätta utan honom.

Ville bara skriva av mig
Jag beklagar verkligen din förlust ❤️

Du är troligen i chock och behöver hjälp. Åkte ni via ett resebolag t.ex. Ving? Be dem i så fall följa med dig till flygplatsen och säg att de inte får lämna dig förrän du har gått igenom säkerhetskontrollen.

Packa med hans saker. Det är enklare att packa allt än fundera på om det är något du vill spara idag.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 351
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 046
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 597
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 616
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp