Bukefalos 28 år!

Min tråd är borta eller?

D

Dahlia05

Hej!
Jag är ny användare och igår la jag upp min första tråd. Tror jag. Men jag kan inte hitta den. Är det så att den inte är godkänd eller är det så att det tar ett tag innan trådarna läggs ut för att de måste hinna godkännas. Jag tror inte att jag skrev något olämpligt i min tråd. Möjligtvis kanske jag gjorde något fel. Vore tacksam för svar på gåta.:)
 
Sv: Min tråd är borta eller?

Hej!
Jag är ny användare och igår la jag upp min första tråd. Tror jag. Men jag kan inte hitta den. Är det så att den inte är godkänd eller är det så att det tar ett tag innan trådarna läggs ut för att de måste hinna godkännas. Jag tror inte att jag skrev något olämpligt i min tråd. Möjligtvis kanske jag gjorde något fel. Vore tacksam för svar på gåta.:)

Kontakta gärna moderator i det forumet, där du skrev tråden.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Sv: Min tråd är borta eller?

Din tråd togs bort pga att det var en efterlysning vilket inte är tillåtet enligt forumreglerna.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Smoothi
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 269
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 530
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp