Min tråd försvann?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Ackio
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 435
Sv: Min tråd försvann?

Ja, och kanske det hade räckt att ta bort just det inlägget där länken fans i så fall?

Ja precis. Modererat inlägget och skrivit "inga Facebooklänkar"

Då hade jag sagt att man får PMa för länk. Var ju flera st som var glada över tråden.

Det finns ju redan en viktminskningstråd som du skriver i? Moderator kanske tyckte att det räckte? :)

Jo fast denna var mer för mer AKTIV pepp för oss med stor vikt att tappa. Den andra är rätt död tråd

Jag tolkade syftet som att det annonserades efter personer som skulle delta i en stängd facebookgrupp. I och med det bryter tråden mot reglamregeln. Jag blev tvungen att rusa iväg i samma veva och hann således inte PM:a, vilket jag är ledsen för.

I övrigt hänvisar jag till den befintliga viktminskningstråden.

Okej men var inte en annons. Jag frågade om vi skulle ha öppet här och sen även en privat grupp på FB där man kan skriva mer personligt. Men vi skrev här med :) Märkte intresset i fler som vill ha aktiv kommunikation. Vikttråden är rätt död och svårt ha personlig kontakt med de andra.

Tack för informationen i alla fall. Synd att den missuppfattades och togs bort.

Okej men var inte en annons. Jag frågade om vi skulle ha öppet här och sen även en privat grupp på FB där man kan skriva mer personligt. Men vi skrev här med :) Märkte intresset i fler som vill ha aktiv kommunikation. Vikttråden är rätt död och svårt ha personlig kontakt med de andra.

Tack för informationen i alla fall. Synd att den missuppfattades och togs bort.
Men lägg in den igen då och ta bort FB så blir det bra ;)

Jag håller med om att din tråd borde vara kvar. Jag tycker det känns lite dumt och ja, genent i ärlighetens namn att skriva i en tråd där folk vill gå ner knappt 8-10 kg. Då är det bättre med en tråd för oss som verkligen är tjocka, att hitta gemenskap i. Kan vi ha flera trådar med olika dieter i så kan vi väl ha två vikttrådar varav en för oss med 20+ vikt? Dessutom tycker jag att det är skillnad på motionsformen på oss med 20+ och de med knappt 10 kg, här hade vi kunnat få stöd och hjälp av likasinnande. Om någon nu förstår hur jag menar.

Precis så jag kände. Var folk där som ville ner 2-3 kg för komma i sina favoritbyxor medan jag sitter med 50 kg. Blev så fel känsla :( Är inte alls samma sak.

Jag håller med om att din tråd borde vara kvar. Jag tycker det känns lite dumt och ja, genent i ärlighetens namn att skriva i en tråd där folk vill gå ner knappt 8-10 kg. Då är det bättre med en tråd för oss som verkligen är tjocka, att hitta gemenskap i. Kan vi ha flera trådar med olika dieter i så kan vi väl ha två vikttrådar varav en för oss med 20+ vikt? Dessutom tycker jag att det är skillnad på motionsformen på oss med 20+ och de med knappt 10 kg, här hade vi kunnat få stöd och hjälp av likasinnande. Om någon nu förstår hur jag menar.
Jo ja förstår. Däremot går det tydligen bra att få ha 50 11 otrohetstrådar :banghead:

Liknande trådar

Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
624
Senast: Kristall10
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
678
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och... 2 3
Svar
48
· Visningar
1 461
Senast: Pilot
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Att lämna i smyg
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka