Bukefalos 28 år!

Min tråd raderades?

Gotthard

Trådstartare
Hej! Jag skapade en tråd om min sköthäst, och skrev lite om hans ras, namn osv. och la upp några bilder på honom och frågade om någon kände igen honom och visste vad han hetat tidiga, stam och lite sånt. Men trådan raderades efter max några minuter efter jag lagt upp den?:confused:

Jag föstår inte varför den gjorde det? Jag la upp den på Gnägg.

/Gotte
 
Sv: Min tråd raderades?

Den låg troligtvis fel. Låter som en efterlysning..
 
Sv: Min tråd raderades?

men jag frågade bara om tidigare namn, stam och jag skrev att han blivit bästa haflinger 2008 och att det skulle vara kul och veta lite om honom nu när jag var hans skötare... :confused:
 
Sv: Min tråd raderades?

Om alla skulle efterlysa alla häster eller kanske enbart en man kommit i kontakt med under sitt hästliv på forumet skulle det inte bli så roligt.
Detta är inte mycket till diskussioner utan mer av annons, vilket passar bättre under Radannonserna.
Jag har inte läst ditt specifika inlägg, så detta är mer av ett generellt uttalande.
 

Liknande trådar

Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
32
· Visningar
3 949
Senast: warg
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 506
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 878
Senast: Grazing
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 843
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hur valde ni uppfödare?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp