• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare jennywestberg81
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 106
J

jennywestberg81

Jag kan inte gå in på min egen tråd för att läsa de svar jag fått... Varför????

Sv: min tråd

Ja, moderatorer samt. Gunnar kan ta bort de trådar som strider mot reglerna. Vi användare kan dock inte.

Senast ändrad:

Knepigt, den kan knappast stridit mot några regler..

Ptja. Kan även vara en tråd om något som diskuterats sönder, eller som det finns x antal trådar om redan...då låser de eller tar bort den :)

Vad irriterande; då får ju jag inte reda på svaren..
Tack för ditt svar dock!!

Nu var det inte jag som tog bort din tråd, men borttagandet av den var helt korrekt. Den var väldigt nära en regelrätt radannons. Man får inte göra reklam eller lägga in annonser på forumet, vilket var ett av svaren du fick av en användare i tråden.

Lägg ut din häst till försäljning under Hästannonser här på Bukefalos och skriv där vilka eventuella krav du har på köparen, men tänk gärna på att en såld häst är en såld häst. Den är inte längre din och du har ingen påverkan på dess fortsatta öde.

Liknande trådar

Bukefalos Helt plötsligt blev bukefalos gult upptill. Jag har tittat runt på alla inställningar men det hände helt plötsligt jag vet inte vad jag... 2 3
Svar
48
· Visningar
2 669
Senast: Gandalf
·
Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 639
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 298
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
864
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025