min tur snart?

Sv: min tur snart?

Oj, varför tog det så lång tid från att du var öppen tills hon kom ut?

Grattis till en liten dotter, vill också se bilder :bump:
 
Sv: min tur snart?

IMG_0800.jpg



Har inte bestämt namn ännu men pappan är inne på Tuva.
 
Sv: min tur snart?

Oj, varför tog det så lång tid från att du var öppen tills hon kom ut?

Grattis till en liten dotter, vill också se bilder :bump:


Hon låg vidöppet eller vad de kallar det och då brukar det ta längre tid. Det var antagligen därför jag hade två värkar på varandra.
 
Sv: min tur snart?

Åh grattis grattis!! :bump: Lägga ut bilder? När ska man ha tid med det? ;) Vår son är 3 veckor och jag hinner ibland skriva sådana här rader :D

Precis! Nu lägger jag in bilder istället för att äta, haha. Har en två-åring hemma också som kräver sitt. :eek:
 
Sv: min tur snart?

Stort grattis. :bump:

Förundras över att du tyckte att detta var den bästa förlossningen som du kunde få. Men vad härligt att du inte tycker att det var/gick fel.

Väntar på bild :)


Har bara att tacka barnmorskan för allt. Hon gjorde verkligen det värsta till det bästa. Märkte inte ens att jag hade 40 graders feber under förlossningen. Kunde tom skämta och prata om allt möjligt.
 
Sv: min tur snart?

Åh vad fiiiin :love:
Jag tycker Tuva är superfint, jag ville ha det på vår men har blivit nerröstad :)
 
Sv: min tur snart?

Tack allihopa. :) Ska försöka fixa mer bilder sen för nu måste jag amma igen :)
 
Sv: min tur snart?

IMG_0761.jpg


Ni ser hur skinflådd hon blev utav klockan. :(
Klockan lossnade dessutom två gånger så hon hade det kämpigt på slutet.
 
Sv: min tur snart?

Åh stackars liten ... men söt som socker är hon :love: Åh nu längtar jag ÄNNU mer !!
 
Sv: min tur snart?

Åh lilla stumpan... Men det blev ju bra till slut :) Grattis till en jättesöt tjej!!

ps. Tuva är jättefint! ds ;)
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 440
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 230
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 206
Senast: Sandora
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 630
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp