Mina småpupps!

Sv: Mina småpupps!

Åh va söta :love:

Är faktiskt inte avunsjuk alls. Har en på sju månade hemma så valptiderna saknar jag inte alls faktiskt. Kan vara skönt att vara utan alla blå märlen på armarna ett tag :D
 
Sv: Mina småpupps!

Äsch, dessa ger inga blåmärken!
Dom biter hål istället ;)

På morgonen brukar jag följas åt av 4 puppar, som sitter fast i mina hälsenor, till köket för att hämta deras frukost :angel:
 
Sv: Mina småpupps!

Det där känner jag igen...såhade jag det i jan,feb mars sådär nu har Zacko riktiga tänder så nu blir det blåmärken istället.
Å det gör ju inge ont alls heller när dom är på fötterna :angel:
 
Sv: Mina småpupps!

Eller hur.. Är jag då korkad att jag låtit bli att ta på mig strumpor eller tofflor på morgonen så får jag springa/hoppa fram för att inte dö av smärtan :rofl:
 
Sv: Mina småpupps!

hahaha snacka om att inte bry sig det minsta. Ser ut som att hon har gjort världens bus och mammahund säger åt henne på skarpen. monster undrar va tusan morsan håller på med? som om det Där skulle skrämma mig? HAHA!

sååå söta!
 
Sv: Mina småpupps!

Det är det som är det svåra! Man får liksom hoppa fram, och samtidigt undvika 4 galna valpar och ibland blir skutten lååånga, för att man råkar få en valp i vägen där man egentligen tänkt landa :D
 
Sv: Mina småpupps!

Monster retade mamma och bet henne i näsan konstant, så Peggy lekte tillbaka. Hon ser ut sådär när hon leker :D Samma uttryck som på min avatar!
Monster bara satt där då och liksom.. Jaha? Som om du kan reta mig....
 
Sv: Mina småpupps!

hahaha perfekt ställe att bita åxå;)
Ja dom kan se himla elaka ut när dom leker, ganska många som brukar hålla andan när deras hundar leker med kita. Antar att det är så för dig åxå;)

Haha du har alltså en hårding i Monster? Mammahund kommer få det svårt att uppfostra henne;)
 
Sv: Mina småpupps!

Åh, det är nästan ingen som vågar låta sina hundar leka med mina tyvärr :( Dom tycker väl att det är livsfarliga bestar eller något.. Har träffat en ny Rottis-kompis till Peggy i alla fall, och Monster såklart - när hon blir äldre :) Benjamin släpper jag av princip inte ihop med andra hanar, det är så onödigt att riskera rangbråk och tjafs som kan leda till skador.

Mammahund är en usel uppfostrare, så det lär få bli Pappa som sköter den biten :D Peggy är så mesig och snäll, så hon bara leker med dom oavsett vad dom gör.. Hon säger bara ifrån när det gäller mat, den får dom inte sno av henne.
 
Sv: Mina småpupps!

det är verkligen tråkigt att dom med andra raser har den synen på amstaffs. Min amstaff är 100 ggr snällare än vad JR som jag hade tidigare var vid hundlek.
Ja det är absolut bättre att undvika sånt, han får vara tjejsusare han bara och leka med alla tjejer;)

hahaha peggy bara leker med dom och Benni är lite småskeptisk mot dom, hur ska denna uppfostran gå?;) haha
 
Sv: Mina småpupps!

hur söööta som hellst. hade det inte vart att ja hämtat hem en valp för några veckor sen så hade ja gjort det nu :)
 
Sv: Mina småpupps!

Pappan väger 33-34 kg, och mamman väger 28-29 kg. Dessa valpar har legat en bit över genomsnittet sen födseln, så dom blir förmodligen rätt stora. Dom lär inte väga mindre än sina föräldrar i alla fall, i rätt kondition :)

Pappan vägde ca 5½-6 kg när han kom hem till mig vid 8 veckors ålder, samma som dess gör nu vid 6 veckors ålder.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Till sina nya, underbara hem! Jag saknar dom massor, men är supernöjd med deras riktigt bra familjer, och är så glad över att jag...
Svar
6
· Visningar
967
Senast: Bebben
·
Övr. Hund På mina småttingar? Var ju många som krävde uppdateringar ofta! Dom har fyllt 3 veckor nu, i fredags, och livet leker! Dom skuttar...
2
Svar
29
· Visningar
1 798
Senast: Ankpower
·
Övr. Hund Som nu börjar bli stora känns det som :D Lite över 4 veckor gamla, och bedårande söta som vanligt. Såklart! Dom är ute korta stunder nu...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Tamråttor flyttar in

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp