Bukefalos 28 år!

Vill ni se mer?

Sv: Vill ni se mer?

åh mums! (snart blir mitt hjärta avundsjuk när hon ser att jag sitter å dregglar över en annan hund;) )
 
Sv: Vill ni se mer?

Tack! Visst är dom sockersöta dom små liven.. Även om jag muttrar elaka ord när man byter strumpor för sjätte gången på samma dag :angel: Men sånt hör ju till!
 
Sv: Vill ni se mer?

hahaha jaa det tror jag det! vem gör inte det?!;)
 
Sv: Vill ni se mer?

Egentligen har jag en dold verksamhet av kamphundar här på bakgården i mitt radhus, och det jag råkade visa här var träningen inför ringen sen... ;)
Föräldrarna är redan färdiga!


Haha jag det förstod jag väl att det inte bara var den där valpen med vidöppet gap, färdigt att hugga första bästa, utan att det fanns livsfarliga föräldrar bakom.

Men helt ärligt, vilken jättehärlig bild på dem, otroligt bra!
 
Sv: Vill ni se mer?

Jag har mängder med sådana bilder :D Dom brottas och leker hårdhänt i sisådär en timme varje kväll - i sängen! Och så en hel del ute också, men där är det svårare att hänga med och fota.. Det är fullt förståeligt att dom flesta andra hundraser inte alls har så mycket till övers för att leka med mina hundar!
 
Sv: Vill ni se mer?

Men åååååh! :love:
Får du något som helst gjort om dagarna?? jag skulle nog bara ligga vid valphagen och gosa och titta på dem hela dagarna... :angel:


Klockren bild på mamma och pappa förövrigt!
"Oh no! I made her mad again!" ser pappa ut att tänka....
1243272122_resized.jpg
 
Sv: Vill ni se mer?

Fast egentligen så satsar kära pappa på att hugga henne över nacken som hämnd för att hon nyss bitit honom i läppen, haha.
Min lilla sötnos till tjej ser ut som ett monster där! Hon som är den mesiga och lugna av dom två :D
 
Sv: Vill ni se mer?

Åh vad jag vill ha en valp haha :love: min lilla pojk får gärna bli liten igen, ja... i alla fall för en dag! så söta...
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 386
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Till sina nya, underbara hem! Jag saknar dom massor, men är supernöjd med deras riktigt bra familjer, och är så glad över att jag...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Har fyllt 6 veckor nu! :love: Dom är underbarast i hela världen, och charmar alla i sin väg... Med sina starka personligheter (Och...
2
Svar
35
· Visningar
2 470
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Dom växer och växer, och blir roligare för varje dag som går. Dom har redan egna starka personligheter, och är underbart roliga att...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 565
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp