Bukefalos 28 år!

Mindre uppdateringar här och där

Under gårdagen genomförde jag ett antal mindre uppdateringar bland annat av bildgalleriet och på forumet.
Den mest synliga ändringen är nog möjligheten att se vilka som svarat i en tråd inifrån tråden. Förut fanns möjligheten endast i trådlistan. Funktionen "Vilka svarade?" finns nu uppe till höger ovanför tråden under "Verktyg".

Möjligen har det tillkommit andra bra funktioner och förbättringar på andra ställen som jag missat, informera mig gärna i så fall. :)
Likaså om det är något som verkar konstigt, har slutat fungera, inte är översatt till svenska får ni som vanligt gärna höra av er om detta.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 493
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 610
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
22 047
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Om skärmen är så pass liten att höger-spalten förut hamnade under allt annat finns det nu en pil till höger som ger möjlighet att snabbt...
2
Svar
28
· Visningar
1 312
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp