Minns MOTAS?

Sv: Minns MOTAS?

Hehe jag har precis börjat spela nu. ska få fram nyckeln. Man kan inte gå i rummet alltså, bara klicka och se vad som händeR?

jag lånar knapp nu. Jag kan inte öppna lådan! står bara just rubbich inside this box... Jag vet att jag måste öppna lådan (första rummet)

du bör ha fått fram en grej ur lådan, efter det står det rubbish inside.. har du inte fått fram den kan du bara starta om spelet.

jag har lyckats släcka elden.... man måste färglägga bilden uppe på våning C
så får man en nyckel, och nyskeln går till ett ställe där hinken finns men den måste du laga, sen kan du släcka elden...

så långt är jag och jag vet inte vad man ska göra med färgerna, för jag gjorde som jag trodde men det hände inget... :(

Jag har färglagt bilden nu, och fick nyckeln men hur släcker jag elden? Vet du hur man gör på nedersta våningen med färgerna och den där spaken? :smirk:

färgerna och den där spaken, hör ihop med de fyra tavlorna som hänger på en annan våning.

Den har jag klarat av och fått nyckeln.. o släckt elden men hur gör jag med färgerna o spaken på nedersta våningen? Är det ngt med skruvmejseln?

Man släcker elden när man har hink å tejp... hinken hittar du i ett låst skåp på en av våningarna. Tejpen minns jag inte...

*lånarknapp*
hur fasen fungerar det där schakbrädet/glovet?
fattar verkligen inte. HJÄÄÄÄLP!:p

*lånar knapp*
Jag var tvungen att köra det en gång till . Körde det en gång förra året men gud vad man glömmer mycket . Körde blå rummet och de andra också .Skitkul hoppas det kommer nya banor snart. :banana:

lånar knapp, hur fasen gör man när man släkt elden på utsidan?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Rie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 558
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare... 2
Svar
25
· Visningar
7 474
Relationer Tar det hela från början... Har träffat en kille som verkligen är hur gullig som helst, har precis påbörjat en ny utbildning och denna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 193
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Valp 2025
  • Dalmatiner