Bukefalos 26 år!

Minns någon denna distanshäst?

A

Amia

Nån som kommer ihåg Harmonie när hon tävlade?? Ett fuxigt halvblod? hon var i topp och har varit i england... Nån som minns henne?

Jag kommer ihåg henne. Han som red hette väl Daniel har jag för mig. Jag tror inte hon tävlades i distans så värst många år. Hur så? Vad gör hon nu? Jag har förresten alltid trott att det var en valack.

A

Amia

japp du har alldeles rätt, hon var ju iväg och tävlade ganska mycket bl.a i england.... nu rids hon helt "vanligt" och har det bra..,

A

Amia

finns bild på henne nu men den e under "f.d distanshäst" på detta forum!!

Liknande trådar

Kultur Hjälp mig innan jag blir galen! Jag försöker minnas titeln på en låt vi sjöng i skolan. Det var en låt om sommaren och i mitt huvud är...
Svar
4
· Visningar
488
Kultur Vad jag tror är en irländsk grupp eller sångare? Minns inte alls texten men melodin är lugn. Ganska känd låt tror jag. Ingen ny låt...
Svar
10
· Visningar
634
Mat På gott och ont 😉 Blev väldigt sugen på currysås idag, som den vi fick i skolan. Så det blev det och ris och grönsaker idag. Då...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
6 656
Tjatter Minns ni Clock, hamburgerkedjan? Den fanns under mina tidiga tonår och av en slump stötte jag på en artikel där det stod att det var ett...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 548

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Fyll min kylväska
  • Idag hände något fantastiskt
  • Vad gör vi? Del CLIV

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande/larmande i lägenhet, vad göra?
  • Kattsnack #9

Hästrelaterat

Omröstningar