Minns någon denna distanshäst?

A

Amia

Nån som kommer ihåg Harmonie när hon tävlade?? Ett fuxigt halvblod? hon var i topp och har varit i england... Nån som minns henne?

Jag kommer ihåg henne. Han som red hette väl Daniel har jag för mig. Jag tror inte hon tävlades i distans så värst många år. Hur så? Vad gör hon nu? Jag har förresten alltid trott att det var en valack.

A

Amia

japp du har alldeles rätt, hon var ju iväg och tävlade ganska mycket bl.a i england.... nu rids hon helt "vanligt" och har det bra..,

A

Amia

finns bild på henne nu men den e under "f.d distanshäst" på detta forum!!

Liknande trådar

Skola & Jobb Behöver hjälp med en boktitel, har helt glömt vad den heter... Boken är skriven av mamman till en tjej som i unga tonåren blir...
Svar
2
· Visningar
333
Senast: Milene
·
Kultur Har sen ett par dagar försökt komma på namnet på ett engelskt popband, men lyckas inte. Kanske Buke kan stå mig bi? Det här är vad jag...
Svar
5
· Visningar
532
Senast: Mabuse
·
Hoppning Tänker att det är väl rätt ovanligt? Känner ni till några? Är väl bara D-ponnyer som ”kan” göra det, med tanke på mankhöjd/hinderhöjd...
Svar
15
· Visningar
1 876
Senast: Lady_S
·
Tjatter Det här är en chansning, men jag har sett andra få svar på liknande chansningar. I engelskundervisningen under högstadiet eller...
Svar
3
· Visningar
543
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp2023
  • Kattsnack 10
  • Oro för varg