Minns ni min tråd?

doglover

Trådstartare
Jag startade för ett tag sedan?
Den verkar iallafall borttagen.
Handlade om hyra lägenhet?

Vi hade en tvåa, men letar efter större för det var så dålig planering?

Kommer ni ihåg?

Här är iallafall bilder. Dåliga som fan, men man ser ju lite iallafall.

Lägenheten är på 65 kvm, så den är inte jätteliten utan det handlar lite mer om att det antagligen inte finns så mkt att göra för att det ska verka större och bättre plats för sonen.

Har dock inga bilder på klädkammarn, men den är verkligen inte stor. Duger bara till typ leksaksförvaring och liknande. Badrummet får inget mer plats i tack vare tvättmaskinen.

Bilder i nästa inlägg
 
Sv: Minns ni min tråd?

19385642.jpg

Vardagsrummet sett ifrån hallen. Hörnsoffan är en 7 sits tror jag.

19385643.jpg


19385644.jpg

Vardagsrummet till vänster, precis när man kommit in.

19385645.jpg

Samma som ovan, fast i en annan vinkel. Hallen ser man också i bakgrunden.

19385647.jpg

Sovrummet, sonens spjälsäng/sovplats till höger och vår säng precis bakom. Det är i stort sett all plats som finns. I byån ligger sonens kläder.

19385648.jpg

En del utav matplatsen i köket.

19385649.jpg

Den andra delen utav matplatsen.

19385650.jpg

Sett framifrån hallen.
 
Sv: Minns ni min tråd?

19385651.jpg

Vårt äckligt långsmala kök.

19385652.jpg

Sonens skötplats i hallen. Badrummet är precis bakom, ja stod i det när jag tog bilden.
 
Sv: Minns ni min tråd?

Jag minns, har ni pratat med soc om ni skulle hitta en 3a med samma hyra om de är ok för dem?
 
Sv: Minns ni min tråd?

Dem har haft semester för påsk, vår handläggare iallafall. Så det blir till att ringa dem och fråga nu i veckan. Om man får tag på dem då vill säga. Det kan ibland vara väldigt svårt.

Min sambo vill helst vänta med att flytta tills vi inte behöver tillstånd utav soc, eftersom att han avskyr dem.
Förhoppningsvis får han jobbet som han var på intervju i tisdags för. Annars så söker han regelbundet och så skulle han få hjälp med det från arb.förm. Jag söker också.

Men, jag funderar ändå på vad man kan göra?

Vi letar efter en praktisk förvaringshylla att ha i klädkammaren så man kan baxa upp leksaker etc. Vi ska kolla på IKEA, second hand etc.

Det är armeringsjärn överallt i betongväggarna, så det är svårt att få upp hyllor på väggarna i kök, hall, sov och vardagsrum. Det går, men då får man ju pröva sig fram.

Soffan skaffade vi för att vi fick den billigt plus att en hörnsoffa tar mkt mindre plats i vår lägenhet. (Rummet är lite rektangulärt och på ca 20 kvm.)Och för att Loke ska kunna röra sig fritt på golvet, som han uppskattar mycket.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
Hemmet Ska titta på ett hus här snart,och finns en större stuga på gården med stort kök,ett sovrum,och oinredd vind. Vi har en som mer än gärna...
Svar
3
· Visningar
3 716
Senast: tanten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min semester har börjat och jag har sett fram emot att få åka med husvagnen till skåne och hälsa på lillsyrran. Dessvärre har jag ingen...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
Övr. Barn Några här läste kanske min tråd om att jag och barnen ska flytta så fort vi får lägenhet på närliggande orten. Jag har 7 år efter min...
2
Svar
27
· Visningar
3 376
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp