Bukefalos 28 år!

Misslyckad operation

rubytoo

Trådstartare
vad vänder man sig och hur går man tillväga? Alltså opererad med tänkt sjukskrivning i 3 veckor är inne på 4 månaden.

Något har gått galet helt klart vilket både min läkare och sjukgymnast tycker.

Ni som råkat ut för något liknande hur gick ni tillväga, vad har man för rättigheter?
 
Sv: Misslyckad operation

Vad har gått fel?

Ja vet inte direkt men från att ha en fungerande fot har jag en som idag har ständig verk och ingen egen rörlighet :( dvs man kan böja stortån med handen men den svarar inte mig när jag vill att den skall själv. Det värsta är konstanta smärtan och min enormt dåliga balans. Inte direkt detta jag tänkte mig när de sa att upp till tre veckors sjukskrivning fick jag i alla fall räkna med.

Skall ner till ortopeden i Malmö på onsdag och där får de utreda vad som hände/hänt med foten, men helt klart är något helt galet
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 046
Senast: Badger
·
Katthälsa Mamma ringde nyss och berättade om senaste veterinärbesöket och funderar lite. Katten: Född 2008, inomhuskatt, pigg, lekfull men klart...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: astronaut
·
  • Artikel
Dagbok Idag har jag träffat både rehabkoordinatorn och haft möte med fk och af. Mötet med rehabkoordinatorn var bra. Han tyckte jag var tydlig...
Svar
7
· Visningar
1 250
Senast: Nox
·
Ridning Hej! Hur brukar ni tänka kring igångsättning av häst? Hur länge skrittar ni tills ni börjar lägga in trav på schemat? Jag har...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp