Bukefalos 28 år!

Mitt senaste projekt. :)

Sv: Mitt senaste projekt. :)

Tack!!
Visst är det en bra taktik? Att skjuta upp de elendiga tentapluggandet så mycket man kan. :)
Idag har jag tittat på när kusinerna bakat mjukbröd. :angel:
Fast jag har faktiskt pluggat lite, min bror elektrikern fick komma och förklara lite formler för mig. :D
Hoppas på att jag kommer ihåg vad han sa ända till på måndag!!

Ja jag gillar den taktiken, det brukar ju gå bra ändå med tentorna. Rå-plugg de två sista dagarna brukar det bli för mig ochjag tänker det att "fan, nästa gång SKA jag börja plugga i tid", men visst, nästa gång är det samma sak, pluggar sista dagarna och tänker samma sak, men lika lycklig är jag nästa gång jag har fått något gjort här hemma!
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

det tragiska är att man inte lärde sig det de första 9 åren, å inte sen heller 3år... å INTE SEN HELLER haha...
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Väggen blev hur fin som helst! :love: Passar jättebra in på det väggen tycker jag! Använde du dig av overhead apparat??
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Japp. OHapparat. Ställde den direkt på golvet, tror faktiskt mönstret blev rätt så jämnt då, annars brukar det ju kunna bli "snett", att det är bredare upptill...
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

det tragiska är att man inte lärde sig det de första 9 åren, å inte sen heller 3år... å INTE SEN HELLER haha...

Hahaha, du har så rätt så! Du ser, nu sitter jag här inne istället för att plugga, shit jag mååååste skärpa mig :eek:
 
Sv: Mitt senaste projekt. :)

Totalt överskattat att skärpa sig. Det löser sig ju ändå. :)

Säger jag, som sitter här och hoppas att jag kan det jag behöver till tentan imorgon... :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
12 003
Senast: tott
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
849
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
421
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp