Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+ flera
Tycker ni att 7000 är så mycket? Jag betalar 6600 om året och tycker inte att det är speciellt mycket om jag ser till vad jag får (som är direkta förutsättningar för att jag ska kunna träna som jag gör). Tränar jag 20 gånger i månaden är det 27,5 kr per gång, vilket är typ nada.
Men ja, jag erkänner att det kanske spelar in att jag jämför det med att ha häst, då är 550 i månaden verkligen iiiiingenting!![]()
Jag tränar på www.fysiken.nu och betalar 2100:-/året. Jag bor precis bredvid Kaserntorget, så gymmet ligger mer eller mindre granne med mig, vilket underlättar.Tycker ni att 7000 är så mycket?
Jag hade inte godtagit något utav alternativen. Däremot hade jag pratat med gymmet och frågat hur de egentligen hade tänkt sig att det skulle gå till.1. Ni duschar och visar er näck precis som vanligt fast det är både män och kvinnor närvarande.
2. Ni förväntar er att kunna frysa träningskortet under den här perioden eftersom ni anser att ni inte kan/vill nyttja det.
3. Ni stannar hemma under den här perioden men betalar ändå precis som vanligt.
Jag hade inte godtagit något utav alternativen. Däremot hade jag pratat med gymmet och frågat hur de egentligen hade tänkt sig att det skulle gå till.
Jag tror ärligt talat inte att någon vettig människa faktiskt tänkt att det är meningen att det ska vara en mixad dusch och att alla ska duscha tillsammans. Antingen har någon missat att tänka och då får de börja tänka, eller så har medlemmarna missuppfattat vad som menats.
Man får vad man betalar för. Jag har tränat på både billiga och dyra gym och det är skillnad. Men om man inte vill betala för högre standard behöver man givetvis inte göra det.
Jag tränar på www.fysiken.nu och betalar 2100:-/året. Jag bor precis bredvid Kaserntorget, så gymmet ligger mer eller mindre granne med mig, vilket underlättar.
På Fysiken får jag tillgång till allting som jag behöver. Hade aldrig betalat mer än max 3000:-/året för ett gymkort. Det är ju helt orimligt.