Mobilt bredband problem!!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Ajano
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 794
A

Ajano

Finns här någon som vet vad som kan vara fel på min mammas mobila bredband: Hon har en bärbar dator med mobilt bredband och när hon ansluter tickar det på men efter ett tag bryts allt och webbsidan kan inte visas kommer upp, men uppkopplingen fortsätter ticka på, men hon kan inte se något på internet.

Det är ingen engångsgrej, den gör så hela tiden, oberoende av var den används. Skulle behöva veta vad det är som är fel eftersom nu betalar hon ju för något som nästan aldrig fungerar som det ska.

Datorn har varit inlämnad hos en datorfirma och de har inte hittat något annat fel.
(bredband via tele2)

Tacksam för svar:bow:

Sv: Mobilt bredband problem!!!

Låter som någe virus av något slag. Hur fungerar datorn med fast bredband?

Sv: Mobilt bredband problem!!!

"Tickar på"? Saker ska inte ticka... Iaf, lär vara inställningar för trådlösa nätverkskortet som är fel. (Eller övernitisk brandvägg *host*zonealarm*host*)

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
IT & mobiler Total novis som jag är när det gäller mobila bredband har jag lite frågor. Ska hyra stuga en vecka, stugan har "internetanslutning...
Svar
5
· Visningar
2 053
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Ända sedan jag skaffade mobilt bredband så har min dator blivit helt knäpp. Den stänger av sig lite då och då, tvärdör så man måste...
Svar
10
· Visningar
1 224
S
IT & mobiler Någon som vill ha en julnöt och knäcka? :angel: Då jag ska föreställa den som är minst okunnig på datorer i min familj tyckte mina...
Svar
3
· Visningar
2 066
Senast: Siriano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka