Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra, då ska jag skaffa mig en sån hållare! Jag kom på tipset när jag läste tråden, så jag har inte testat själv!
Har du den i ridbyxfickan då ? Känner att den ju lär brytas i två delar vid mi dra belastning där ?
Tycker verkligen smartphones blivit ett handikapp ur ryttar aspekt på många sätt . Helt Plötsligt sitter man och rider telefonlöst av rädsla för att paja telen när man alltid tidigare religiöst haft mobilen med sig![]()
Jag har väl vadderade vader, som erbjuder god inbäddning och håller telefonen väl på plats. Någon bonus måste det ju finnas med att tvingas leta vida stövelskaft för jämnan?I stövel skaftet ? Jag har så smala ben så då halkar den ner till vristen och skaver alternativt knäcks på mitten vid rörelse![]()
det bästa vore ju som ett vapenhölster, sånt som man har under jackan och fäster runt axlarna(om jag inte har fel).
Jag använder ofta en hållare som är köpt på clasohlsson. Den är konstruerad för joggare så den sitter mycket stabilt och telefonen i fickan oxå. Har dessutom plast som leder fingrarna så man kan köra sin skärmtelefon utan att plocka ur den. Toppenbra!!!
Jag sätter ofta telefonen precis nedanför knäet faktiskt, tycker det är bekvämare än runt armen.
Och idag när jag cyklade med hästen satte jag den runt styret -perfekt!