Bukefalos 28 år!

Möblera liten balkong?

Sv: Möblera liten balkong?

Har tyvärr inga bilder, det var sommaren 2007 och det plockades undan efter september någon gång.
 
Sv: Möblera liten balkong?

Maran: Du skrev: "Annars kan man köpa reglar, plankor och spika själv."
Det vill jag göra! Har du erfarenhet av det? Eller någon annan? Vad ska jag tänka på? Och hur undviker jag mögel?
 
Sv: Möblera liten balkong?

har gjort eget trallgolv. billigare och finare utan massa skarvar :) tänk på att sätta plankorna nära varandra för då det regnar in i trät drar det ju ihop sig. (så du inte får förstora mellanrum alltså:)
 
Sv: Möblera liten balkong?

Va?? Trä brukar svälla när det blir blött, eventuellt kränga också. Och så brukar det krympa när det torkar. Jag skulle satsa på att kolla ordentligt vilken fukthalt det har när virket inhandlas så man kan beräkna avståndet rätt.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Ska flytta till årsskiftet och får då en jättestor balkong, i det soligaste läget. Jag vill såklart ha växter på min balkong och det...
Svar
8
· Visningar
601
Senast: Mia_R
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 015
Hemmet Ja eh, det var visst dags att bli sambos. I slutet av nästa månad ska vi flytta till vår lägenhet. Bostaden blir både större än vad vi...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: Fruentimber
·
Trädgård & Växter Oklart om det här borde klassas som "trädgård" eller som "matlagning", men; är det någon som testat att odla svamp med någon form av...
Svar
16
· Visningar
1 132
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp