Monteryttare?

Djurjouren

Trådstartare
Jag kommer att starta på lite alla möjliga banor nu i sommar för jag tycker att det är kul att resa :-). Jag undrar om nån vet var man kan hitta nån lista över Monteryttare på de olika banorna? Känns lite onödigt att släpa med nån från min bana.
 
Sv: Monteryttare?

http://user.tninet.se/~dic984a/monte/index.htm

Kolla vilka ryttare som vinner/placerar sig mest och kolla på travsport, vilken bana dom tillhör.


Jag rekomenderar inte att hålla på o byta ryttare sådära med tanke på allt skit som finns där ute i sadlarna... :D Hellre ha med en man itar på och som passar perfekt med hästen. För 50% är upp till ryttarna om det ska bli pengar eller inte!
 
Sv: Monteryttare?

Ja men jag har ingen bra ju :-( De flesta travryttare rider så otroligt illa, jag vill ha en av jockeysarna för de rider som gudar men problemet är att det vill ju alla andra oxå....:crazy: Klart att man vill ha en fast men tills man hittar nån bra får man ju pröva olika!!!:angel:
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: zarmino
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
910
Senast: Glimra
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: tanten
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 031
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp